سرو گیاهان دارویی ضد استرس در مراسم تولد شاهزاده هری خبرساز شد

با کمک این گیاهان دارویی و گیاهان دارویی ضد استرس، توانایی بدن ما در مسئولیت پذیری در مواجهه با عوامل استرس زا بیشتر می شود.

ریشه جینسینگ به عنوان یک ماده فعال دارای اثرات تطبیقی ​​ثابت شده است، این گیاه استرس را از بین می برد.

جینسینگ از خزانه غنی طب سنتی آسیا به دست می آید و یک گیاه سنتی است که برای تقویت و سلامت مردم استفاده می شود.

این گیاه دارویی بهره وری انسان را افزایش می دهد، با کاهش نیاز به استراحت، خستگی جسمی و روحی را برطرف می کند. این درمان باید حداقل به مدت 4 هفته و سپس چند هفته استراحت انجام شود.

گیاهان اخلاقی: گیاهان خار مریم و کاوا کاوا گیاهانی هستند که در برابر استرس کمک می کنند. آنها اثرات افسردگی، تقویت کننده خلق و خو و تسکین دهنده ترس دارند.

گیاهان اخلاقی بر وضعیت روانی تأثیر مثبت می گذارند، رویدادها و رویدادهایی که باعث استرس می شوند با اضطراب کمتری مواجه می شوند، افراد با آرامش بیشتری به رویدادها برخورد می کنند.

خارمریم ماده ای به شکل آب گیاه تازه و روغن قرمز است خار مریم باید حداقل 2 هفته به طور منظم مصرف شود تا اثر مطلوب را به عنوان دارو داشته باشد.

کاوا باید حداقل به مدت 10 روز استفاده شود تا اثر کاوا ظاهر شود. در مصرف طولانی مدت تا دو ماه حتما باید با پزشک مشورت شود.

گیاهان آرامش بخش: سنبل الطیب، بادرنجبویه، رازک و اسطوخودوس آرامش بخش، تنش و کمک به به خواب رفتن هستند.

اول از همه، گل همیشه بهار و اسطوخودوس به لطف رایحه های مطبوع خود اثر آرامش بخشی بر روی فرد می گذارند. بالش گیاهی ساخته شده از رازک باعث خواب بهتر می شود.

شما می توانید از کتاب من “کشف زندگی، چرا ما اشتباه زندگی می کنیم، کشف سم زدایی، زیبا، شاد و سالم، قدرت جادویی خواب، امکان 100 سال زندگی کردن و نوردرمانی درمان دیگری ممکن است را بیابید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.