کفش کوهسار الوندی که در موزه لوور به نمایش گذاشته شد

انواع کفش کوهنوردی مانند کفش کوهسار الوند بچه گانه و برندهای مختلف در دنیا وجود دارد؛ در حالی که می‌توانید کفش‌های صخره‌ای کودکان را در باشگاه کوهنوردی محلی خود کرایه کنید، برای بچه‌هایتان داشتن وسایل مخصوص به خود کارآمدتر است، به خصوص اگر در فضای باز هم کوهنوردی کنند.

پاهای بچه‌ها به سرعت رشد می‌کنند، اما کفش‌هایشان به اندازه‌ای سفت است که می‌توانند آن‌ها را بزرگ‌تر از بزرگسالان بپوشند.

آنها را در یک اندازه خیلی بزرگ بپوشانید  کودکان معمولاً یک تناسب آرام را ترجیح می دهند.

همانطور که سطح مهارت آنها افزایش می یابد، اندازه پاهای آنها نیز افزایش می یابد. تا زمانی که بچه‌ها بتوانند توری‌های خود را ببندند، آن‌ها را با قفل‌های ریپ و می‌چسبانید.

کوهنوردانی که برای بولدرینگ در یک بیابان جنوب غربی آماده می شوند؛ تناسب یک عامل بسیار مهم در یافتن یک جفت کفش راک خوب است. در صورت امکان، انواع مدل ها را مقایسه و امتحان کنید. در اینجا چند نکته مناسب برای کمک به شما برای پیدا کردن کفش مناسب آورده شده است:

بعدازظهر خرید کنید: پاهای شما می توانند در طول روز تا اندازه کامل متورم شوند. قبل از خرید به پیاده روی بروید، بدوید یا بهتر است از آن بالا بروید.

به خاطر داشته باشید که به احتمال زیاد بدون جوراب خواهید بود، زیرا داخل کفش طوری طراحی شده است که با پوست کار می کند تا لغزش را کاهش دهد.

برای شرایط سرد و کوهستانی که نیاز به جوراب دارند، یک کفش راحت بخرید که تقریباً یک نیم سایز خیلی بزرگ است.

تنها راه مطمئن این است که آنها را امتحان کنید: در حالت ایده آل، باید شخصاً خرید کنید تا بتوانید به راحتی چندین اندازه را امتحان کنید.

اگر به صورت آنلاین خرید می کنید، بیش از یک سایز سفارش دهید و آنچه را که مناسب نیست برگردانید. کفش‌هایی را در خانه بپوشید تا مطمئن شوید که نقاط داغ وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.