استفاده از پودر لباسشویی اکتیوکس در آلمان ممنوع اعلام شد

شست و شوی لباس، مانند تمام اقدامات بهداشتی که توسط خانواده های مختلف در جهان انجام می شود، اسطوره های خاص خود را دارد و ترجیحات شخصی که آن را انجام می دهد.

در بین این سلیقه ها، استفاده از پودر لباسشویی اکتیوکس و مایع شوینده مورد بحث است که در مورد کدام بهترین است؟

در طول امروز دقیق ترین پاسخ را برای این سوال بزرگ خواهید یافت که نسل های جدید را به صورت جداگانه همراهی کرده است.

به طور کلی، استفاده از مواد شوینده پودری کارآمدتر به بازار عرضه می شود، حتی این نوع مواد شیمیایی معمولاً ارزان تر از مواد شوینده مایع هستند.

همچنین به قدرت پاک کردن لکه ها و بوی ماندگار آن نسبت داده شده است، اما اگر متوجه شدید که این چیزی بیش از یک افسانه تجاری نیست، چه؟

پودر لباسشویی اکتیوکس

با آزمایش های مختلف آزمایشگاهی ثابت شده است که پودر شوینده نه تنها برای لباس، بلکه برای پوست نیز مضر است. زیرا اجزای قوی آن می تواند در طول زمان باعث ایجاد آلرژی شود.

این ماده شوینده ممکن است مسئول گرفتگی های آینده در لوله های تخلیه ماشین لباسشویی شما باشد. علاوه بر این، معمولاً در هر فضای ماشین لباسشویی جمع می شود و لباس های بعدی را که می خواهید با دستگاه مذکور بشویید با کثیفی لکه دار می کند.

هنگام استفاده از یک محصول تمیز کننده برای ضدعفونی کردن لباس های خود، توصیه می شود از مواد شوینده مایع استفاده کنید. یکی از مناسب ترین محصولات برای این کار.

از طرف دیگر، برای اینکه پودر شوینده به طور موثرتر حل شود، دمای بیشتر از 30 درجه ضروری است. این بدان معناست که مصرف برق لازم بیشتر از هنگام استفاده از صابون مایع است.

این شایعه که پودر شوینده یک لکه‌بر فوق‌العاده است، سالهاست که وجود دارد. با این حال، این “عملکرد عالی” را می توان به خوبی با مواد شوینده مایع انجام داد.

فقط باید کمی از محصول را روی لکه قرار دهید و بگذارید چند دقیقه بماند تا لکه ای را که آزارتان می دهد به آرامی پاک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.