مردی با پارچه فاستونی مقدم سلبریتی مشهور ترک را خفه کرد

امروزه از پارچه فاستونی مقدم بیشتر برای ساخت لباس، کوسن، وسایل تزیینی منزل و جعبه های ذخیره سازی حاشیه استفاده می شود.

این سوال پیش می آید که از بین دو نوع پارچه کدام یک بهتر است؟ طبیعی یا مصنوعی؟ هر دو نوع پارچه مزایا و معایب زیادی دارند.

همراه با اثرات زیست محیطی، تصمیم به چند عامل ساده محدود می شود. بسته به حساسیت پوست و ترجیحات راحتی خاص برای واحد لباس می توان مبنای نتیجه گیری آنها را به دست آورد. این دوباره به انتخاب، ترجیح و البته هدف بستگی دارد.

جین رایج‌ترین پارچه‌ای است که پوشیده می‌شود. پارچه جین تمام پنبه است. به دلیل بافت جناغی آن بسیار بادوام است.

کت های جین و شلوار جین همیشه در مد هستند، مردم دوست دارند لباس های ساخته شده از این نوع پارچه را بپوشند.

جین نیلی، جین خرد شده، جین Sanforized، جین خام انواع مختلف جین است. که همگی ویژگی های خاص خود را دارند.
پارچه ساتن: ساتن نوعی بافت است که با استفاده از الیاف رشته ای مانند پلی استر، ابریشم و نایلون ساخته می شود.

ساتن را می توان از ابریشم تهیه کرد، بنابراین می توان از الیاف طبیعی و مصنوعی برای ساخت آن استفاده کرد. این نوع پارچه دارای یک طرف صورت براق و نرم است.

پارچه ساتن همچنان مورد تقاضای زیادی است زیرا لباس های شب، لباس عروس، پارچه های مبلمان داخلی و ملافه با استفاده از آن ساخته می شوند. ساتن پارچه ای براق و براق است.

پارچه ژاکارد: پارچه ژاکارد به معنای هر نوع الگوی است که مستقیماً به جای چاپ یا گلدوزی در مواد بافته می شود. این پارچه بافت دار است و با پنبه، ابریشم یا پشم و غیره ساخته می شود.

این پارچه فوق العاده بادوام است اما به دلیل وزن زیاد و هزینه بالا، در لباس های راحتی استفاده نمی شود. تولید کنندگان از ژاکارد برای تولید لباس های رسمی مانند لباس شب و کت و شلوار مردانه استفاده می کنند. جدای از این ژاکارد پارچه ای مطلوب در بافت روکش مبلمان، پرده و لحاف است.

پارچه کتان: پارچه کتان از الیاف ریز استخراج شده از گیاه کتان ساخته می شود. این یک الیاف طبیعی و بهترین پارچه در مورد ملافه است.

با این حال، تولید کتانی در مقایسه با پنبه زمان زیادی می برد. اما کتان ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که آن را به پارچه ای مطلوب تبدیل می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.