کیف مدرسه دخترانه بی تی اس که آلودگی به خود جذب نمی کرد

در طول هوای سرد، دانش آموزان همچنین به راهی برای حمل کت، چکمه، کلاه و دستکش نیاز دارند، برخی نیز ممکن است نیاز به ذخیره و حمل اقلام ناهار یا میان وعده داشته باشند.

بیشتر کیف مدرسه دخترانه بی تی اس دارای محفظه‌های زیپ‌دار هستند که حمل اقلام کوچک مانند مداد، خودکار، ماشین‌های پرش، خرده‌فروشی، لوازم آرایشی و ماشین حساب را آسان می‌کند.

یک راه حل این است که دانش آموزان را ملزم به حمل کوله پشتی های توری یا کوله پشتی با پوشش های شفاف یا شفاف کنیم.

برخی از دانش آموزان ممکن است احساس کنند که کوله پشتی های شفاف حریم خصوصی آنها را نقض می کند.

دانش‌آموزانی که درگیر فعالیت‌های فوق برنامه هستند، اغلب بعد از مدرسه برای جلسات، بازی‌های ورزشی، مسابقات آکادمیک، تمرین‌های ورزشی، آزمایش‌های ساختگی، رویدادهای گروه موسیقی، نمایشنامه، مسابقات هنرهای تجسمی، تولیدات هنرهای زیبا یا رویدادهای اجتماعی می‌مانند.

آنها همیشه قبل از شروع فعالیت های برنامه ریزی شده وقت ندارند به خانه بروند و عوض شوند و به راهی برای حمل لباس، وسایل و تجهیزات به مدرسه نیاز دارند.

کوله پشتی گزینه مناسبی برای حمل چنین وسایلی است و خطری بزرگتر از کیف های دوشی یا چمدان های سخت ندارد.

برخی از دانش آموزان در ساعات مدرسه باید کوله پشتی به کلاس داشته باشند. بسیاری از دبیرستان‌های راهنمایی و دبیرستان بزرگ و گسترده هستند، بنابراین دانش‌آموزان همیشه وقت ندارند قبل از هر کلاس به کمدهای خود بازگردند.

به عنوان مثال، ممکن است دانش آموزی قبل از بازگشت به کمد خود، نیاز داشته باشد چندین کتاب درسی، دسته ای از دفترچه یادداشت و بسته ای از لوازم هنری را به چندین کلاس حمل کند.

برخی از دانش‌آموزان ممکن است به اندازه کافی قوی نباشند که بتوانند این وزن را تحمل کنند، یا ممکن است در صورت داشتن وزن بیش از حد در آغوش خود، خطر زمین خوردن و زمین خوردن را داشته باشند.

کوله پشتی به دانش آموزان امکان می دهد وسایل را روی پشت خود حمل کنند و در راهروهای شلوغ و راه پله ها دید جلوی خود را آسان تر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.