کشمش پلویی خرمایی برای درمان کچلی حیوانات وحشی تجویز شد

پیازها را خرد کرده و در قابلمه بریزید و روی اجاق بگذارید و بگذارید 5 دقیقه بماند. بعد از اضافه کردن هویج رنده شده و 7 دقیقه دیگر با حرارت متوسط به کم دم کردن را ادامه دادید، بعد از اینکه آب، نمک و کشمش را به جوش آوردید، آب را اضافه کنید.

بعد از اضافه کردن برنج حتما خوب هم بزنید. بگذارید به جوش بیاید، سپس حرارت را کم کنید و در بسته بجوشانید. در تابه‌ای جداگانه، ی کشمش پلویی خرمایی را برشته کنید، درب برنج را بردارید و با استفاده از چنگال، آن را تا حد امکان سریع و با ظرافت پف کنید.

پس از تعویض درب، حرارت را خاموش کنید و بگذارید ظرف ده دقیقه بماند. قبل از سرو برنج روی آن بپاشید.  قرن هاست که این پلو برنج ارمنی را با کشمش و بادام تحویل داده اند. برای افزایش طعم و رنگ غذای اصلی، نخود تازه، جعفری و ادویه جات به آن اضافه شد.

برنج سفید دانه بلند، حدود 5-6 قاشق غذاخوری کره ورمیشل یا رشته فرنگی تخم مرغی، تقریباً 4 اونس از هر برنج سفید، 2 فنجان آب سبزیجات، مرغ یا بوقلمون در یک شیشه با ظرفیت یک چهارم، فلفل سفید یا سیاه و نصف قاشق چایخوری سرکه شراب سفید یا قرمز.

نخودفرنگی ریز یخ زده به تعداد 12 فنجان فروخته می شود قاشق غذاخوری جعفری، تازه ریز شده نصف قاشق چایخوری آب لیموی تازه گرفته شده.

برنج با کشمش و دارچین 4 قاشق غذاخوری کره را در 5 تا 5 آب کنید. تابه 6 لیتری. تکه های ورمیشل 1 اینچی. 5-8 دقیقه. مراقب باشید ورمیشل نسوزد.

فلفل دلمه ای، نمک و فلفل. روی آن را بپوشانید و 20 دقیقه بجوشانید. در یک ماهیتابه، کره باقی مانده را آب کنید. 5 دقیقه مدام هم بزنید بادام طلایی شود.

به مدت 2 دقیقه کشمش را هم بزنید. دور انداختن برنج نخود – جعفری – آبلیمو. 3-4 دقیقه پوشیده شده است. ترکیب کشمش و آجیل روی پلو. ممکن است خرما، انجیر، زردآلو یا گردو اضافه شود.

در یک قابلمه 5 تا 6 لیتری، 4 قاشق غذاخوری کره را آب کنید. تکه های ورمیشل 1 اینچی ورمیشل باید فقط 8 دقیقه در کره بخورد. نمکی، تند، فلفلی. بگذارید بجوشد، حرارت را کم کنید، روی آن را بپوشانید و 20 دقیقه بجوشانید. باقی مانده کره را در ماهیتابه ذوب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.