ظروف پلاستیکی درب داری که در جزیره فریا کشف شده بود

برای نگهداری باقی مانده غذاها در یخچال و فریزر: ظروف پلاستیکی درب دار؛ برای نگهداری مواد غذایی در یخچال یا فریزر، شیشه، به ویژه آن دسته از شیشه ها و ظروف پلاستیکی که دارای درب برای بهداشت بیشتر و بهتر هستند، برنده است.

ظروف در فریزر ایمن هستند، بنابراین شیشه نمی شکند، با درزگیری محکم ضد نشت هستند (هیچ مایع مرموز به قفسه های یخچال شما نچسبد!)، و به راحتی تمیز می شوند.

به علاوه، لازم نیست نگران آزاد شدن مواد شیمیایی شیشه در هنگام یخ زدن باشید.

ظروف شیرینی پزی شیشه ای پیرکس که در فریزر نیز ایمن هستند، به ویژه برای پختن دسته های بزرگ و نگهداری نیمی از آن در فریزر مفید هستند.

در حالی که می‌توانید ظروف شیشه‌ای را مانند یک عروسک تودرتوی شفاف روسی لایه‌بندی کنید، نمی‌توانید آن‌ها را مانند برخی از ظروف نگهداری پلاستیکی جدید جمع کنید.

بسیاری از بررسی‌های آمازون درباره ظروف تاشو به خوبی از ذخیره‌سازی فشرده غذا برای کمپینگ، پیک‌نیک، مسافرت سخن می‌گویند، وقتی به حمل و نقل فکر می کنید، پلاستیک برنده است.

ما در سرزمین انتخاب های بی نهایت زندگی می کنیم: پول نقد یا اعتبار؟ خروج یا تحویل؟ و در مورد ظروف نگهداری مواد غذایی، شیشه ای یا پلاستیکی؟

پاسخ به این سادگی نیست. جدای از ترجیحات شخصی، انتخاب به نگرانی های محیطی و ایمنی، ملاحظات فضا و وزن و عملکرد بستگی دارد.

برای زیبایی شناسی: شیشه؛ از دیدگاه شخصی، من ترجیح می دهم ظرفی را از ظروف شیشه ای سرو کنم تا از پلاستیک.

آنها بسیار نزدیک به ظروف ظروف واقعی هستند و بو یا لکه را جذب نمی کنند بدون تغییر رنگ ترسناک مارینارا پس از یک بار استفاده بیش از حد.

در کلاسیک های مدرن یا الگوهای قدیمی، شیشه، به ویژه پیرکس، قلب من و فضای قفسه باز من را به دست می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.