با پوشیدن لباس کار سرهمی مردانه در یک مؤسسه، همه به یک شکل به نظر می رسند؛ این امر شناسایی کارمندان از یکدیگر را محدود می کند.
پوشیدن لباس یکسان هر روز ممکن است برای کارمندان نیز خسته کننده باشد.
به آنها اجازه دهید با بستن کمربند خاص، استفاده از سنجاق و دکمه سرآستین و غیره لباس های خود را شخصی سازی کنند. این کار از شر “احساس بی مزه” کارمند نسبت به یونیفرم خود خلاص می شود.
همچنین میتواند بر توانایی کاری کارکنان تأثیر بگذارد اگر آنها مانند سایرین در یک سازمان لباس بپوشند. سعی کنید سطحی از تمایز بین کارمندان داشته باشید یا سعی کنید کد لباس را به جای پیروی از یک هنگ یکنواخت سخت، کمتر خاص کنید.
دریافت منفی: عامل اصلی که یونیفرمها را آزار میدهد این است که معمولاً تعداد زیادی از کارمندان وجود دارند که از تحمیل لباس به آنها متنفرند زیرا احساس میکنند پوشیدن یونیفرم آنها را محدودتر میکند و هویت خود را که آنها را از جمعیت متمایز میکند حذف میکند.
علاوه بر این، کارفرمایان باید از بسته حقوقی خود هزینه کنند و هر چند وقت یکبار هزینه لباس کار یا لباس گران قیمت را بپردازند. این می تواند باعث اختلاف بین کارمندان شود و آنها علیه سازمان شورش کنند.
علاوه بر این، اگر لباسها بد طراحی شده باشند یا رنگهای زنده داشته باشند، ممکن است برای مشتریان بالقوه بد به نظر برسد.
کارمندان مایلند لباس های هوشمندانه ای را برای کار بپوشند، لباس هایی که خودشان انتخاب می کنند و نه با مجموعه لباس های تجویز شده توسط شرکت.
اکثر یونیفرم ها برای افراد با هر شکل و اندازه بدن مناسب نیستند. این ممکن است برای چنین افرادی عجیب به نظر برسد و ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشند و از محیط اطراف خود آگاه باشند و از این رو مانع کار آنها شود.
برندسازی: برندسازی شرکت فقط به خاطر لباس فرم واقعا ایده بدی است. فقط به چنین تاکتیک هایی تکیه نکنید.
در عوض، سعی کنید کارمندان قابل اعتماد و کارآمدتری را استخدام کنید که بتوانند کار را انجام دهند و کار را انجام دهند. این چیزی است که این شرکت را موفق تر و شناخته شده تر می کند.
سعی کنید از روی کارتان شناخته شوید نه با لباسی که می پوشید. اینجاست که موفقیت واقعی یک کسب و کار نهفته است.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.