برخی از تأملات در مورد دفترهای کلاس ریاضیات و رابطه آنها با ماهیت عمومی و خصوصی تمرینات دانش آموزان مقاله به بررسی دفترهای کلاسی دانش آموزان، دفتر گاج ریاضی نهم شخصیت و نقش آنها در یادگیری می پردازد.
نتایج ارائه شده در چارچوب یک پروژه بین المللی گسترده تر، مطالعه دیدگاه یادگیرندگان، که هدف آن شناسایی عملکرد کلاس درس از دیدگاه دانش آموزان است، یافت شد.
دو کلاس درس هشتم مطالعه شد. در هر درس، هر درس در طول سه هفته فیلمبرداری شدTپس از هر درس، با دو دانش آموز مصاحبه شد و دفترچه یادداشت آنها برای آن درس کپی شد.
هفته ای یک بار با معلم هم مصاحبه می شدT از تجزیه و تحلیل داده ها مشخص شد که دفترچه یادداشت در کلاس یک شی عمومی است. همیشه برای بازرسی باز است و فقط شامل کار تمام شده استT این که یک شی خصوصی نیست که دانش آموز بتواند آزادانه ایده ها، تفکرات و تأملات اولیه را در آن ثبت کند، ممکن است بر یادگیری دانش آموز تأثیر منفی بگذارد.
دسته بندی عمومی و خصوصی به عنوان دسته بندی فعالیت های یادگیری مورد بحث قرار می گیرد. رابطه بین یافتههای مربوط به دفترچهها و تحقیقات در زمینه نگارش و مجلات کلاسی مورد بحث قرار گرفته است. به طور خاص، به ترتیب بین حوزه عمومی و خصوصی و نوشتار معاملاتی و بیانی ارتباط برقرار می شود.
شورای ملی معلمان ریاضیات اصول و استانداردهای ریاضیات مدرسه بررسی اثرات نوشتن بر دانش مفهومی و رویه ای در حساب دیفرانسیل و انتگرال مطالعات آموزشی در ریاضیات پرداختند.
از این مجموعه گسترده راهنماهای دانش آموز و معلم برای گسترش تعامل دانش آموزان در سفرهای میدانی مجازی یا در طول درس های غنی سازی استفاده کنید.
این راهنماهای فعالیت را می توان به طور انعطاف پذیر در طول جلسات یادگیری درون کلاسی یا آنلاین، در طول آموزش همزمان یا ناهمزمان، و برای کارهای فردی یا گروهی کوچک استفاده کرد. بسته به نیاز شما، ممکن است برای سطوح مختلف درجههای مختلف، بزرگ یا کوچک شوند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.